Saturday 5 November 2011

ELEVEN Q&A by hanyasekadargadisbiasa.blogspot.com

1) Kenangan ngan 1st love korg?
time sekolah rendah...dah tak ingat

2) Koko krunch atau Honey Star?
dua-dua

3) Mimpi paling best dan korg takleh lupa sampai sekarang.
mimpi orang yang aku suka cakap I love U kat aku sebelum kena heret dengan hantu

4) Ciri wajib ada kat laki/perempuan yg korg nak kawin. SATU je okeh.
romantik

5) Definisi CINTA bagi korg. Tak lebih 5 patah perkataan haha (jenuhla korg nak pikir :p)
hati berdebar tika dia ada

6) Harry Potter atau Twillight?
twilight, aku suka filem yang romantik gitu

7) Pengalaman paling memalukan bagi korg.
aku pernah marah orang sebab ingat dia mengata aku, rupanya dia cakap kat orang lain. malunya

8) Kalau dapat rm sejuta, apa yang korg nk buat dengan duit tu? list 3.
1. buat haji
2. pergi lawat 7 wonders
3. buka butik sendiri

9) Doktor atau Ustaz/Ustazah? 
kalau ko tanya aku nak kahwin dengan siapa: ustaz

10) Pendapat korang pasal blog aku ni? Any improvement?
tak tahu. aku baru jadi follower. 1st impression best la

11) Last, pendapat korg sal aku pulak. Sebab korg tak kenal aku, bagi gambaran jela ye. Sila jujur okeh hehe.
sempoi dan jujur. kalau ko baca sila komen ko rase betul ke tak?

No comments:

Post a Comment